Jump to content
Elit Fórum

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

SZIGO

HELLDIVERS-CODEX

Ajánlott bejegyzések

SZIGO
2059017-20151208-geXErH.jpg
 
 
HELLDIVERS-CODEX
 
Bár hivatalosan a Helldiversnek semmilyen filmhez vagy képregényhez sincs köze, nem is tudná és nem is akarja takargatni, hogy a Starship Troopers volt elsőszámú ihletője. A hatalmas bogarak elleni kétségbeesett harc a galaxis félreeső vidékein, a bevetett fegyverek militarisztikus imádata, és persze az egész háború végtelensége, kilátástalansága is jelzi, hogy a filmklasszikus nem egyszer forgott a fejlesztők moziestjein. És persze ez nem baj, színtiszta akciójátéknál ez tökéletesen megfelelő ajánlólevél.
Igaz, a Helldivers sosem akar mélyebbre menni, nem foglalkozik szociális és politikai részletekkel – a lényeg mindössze annyi, hogy vagy te, vannak a kezedben a fejleszthető fegyverek, aztán hadd hulljon a férgese. A férgese, akik a rovarok mellett lehetnek robotok és szuperfejlett idegen katonák is. Ahogy az elvárható, mind a három ellenségünk egyedi egységekkel, eltérő taktikákkal vesznek részt a viadalban – a bogarak ellen aranyat érő shotgun például vajmi keveset teljesít a vastag páncélos kiborgok ellen.
A kézifegyverek mellett a d-pad segítségével bevitt kódokkal tudunk támogatást kérni a bolygó felett lebegő űrhajónkról. Az extra lőszer mellett rendelhetünk atombombát, automata ágyúkat, többféle bombázást vagy épp lépegetőt – és megannyi mást, amelyek megnyitása is sok-sok órába telik, nemhogy felfejlesztésük. Maga a fejlesztés egyébként lehetne pöttyet mélyebb, de mivel az erre szolgáló pontok nagy részét a missziók közben felmart cuccokon keresztül fogjuk megszerezni, így legalább mindig van indítékunk egy újabb bolygófoglalásra.
Maguk a küldetések meglehetősen repetitívek, bár ez ugye a stílus velejárója. A fejlesztők javára legyen mondva, nem csak a néhány eltérő küldetéstípussal (robbantsd fel, védd meg, hozd vissza és a többi) játszottak, de ezt a három eltérő faj különféle taktikáival is feldobták. Jó móka, hogy becsapódási pontunkat szabadon választhatjuk meg, így akár az egyik bekapcsolandó gép vagy elpusztítható fészek közvetlen közelében is landolhatunk. A tíz szinten át emelhető küldetés-nehézség tényleg kihat a játékra: az első fokozatokon gyakorlatilag egyedül is végigtáncolhatunk a pályán, a legdurvábbakon pedig még négyesben, a legjobb felszereléssel is bitang nehéz dolgunk lesz a hatalmas járművek, légiónyi ellenség ellen.
 
 
Telepítés:
1. Írd ki lemezre vagy mountold be az ISO fájlt egy virtuális meghajtóba.
2. Telepítsd a játékot. 
3. Másold az ISO-ban található CODEX mappa tartalmát a telepítési könyvtárba.
4. Játssz.
 
2059018-20151208-gLdEqR.png
2059019-20151208-h8887a.jpg
2059020-20151208-DuQp6H.jpg
2059021-20151208-yh7AXb.jpg
2059022-20151208-4cDSuG.png
 
Minimális gépigény:
 
CPU: 2.4GHz Dual Core
RAM:4 GB RAM
GPU: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 / ATI Radeon HD 2600 XT
DX: Version 10
OS: Windows Vista / Windows 7
HDD: 7 GB available space
 
 
Ajánlott gépigény:
 
CPU: 2.4GHz Dual Core
RAM: 4 GB RAM
GPU: 1 GB NVIDIA 460 / AMD Radeon 5870
DX: Version 10
OS: Windows Vista / Windows 7
HDD: 7 GB available space
 
Please login or register to see this code.

 

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Figyelem!

Az oldal használatával elfogadod az általunk hozott szabályokat.